Vill du lyckas på webben?

Snabbkontakt 🔥 - Fyll i namn och nummer så ringer vi upp direkt.

Nej, jag är mer intresserad av Karriärmöjligheter (söka jobb) eller Praktikplats (LIA).

Jag är redan kund och behöver Support eller Direktuppgifter/Nummer till Team-Sphinxly.

Sphinxly AB, Banérgatan 44, 115 26 Stockholm - Sweden.

hej@sphinxly.se +08-665 00 30

Skärmavbild 2023-09-18 kl. 09.11.01

Jenny

2024-06-24

Sphinxly presenterar: Ny webbplats lanserad för 🏊‍♂️ Hydropool - Premiumbad inom Spabad och Swimspa. Hydropool har flera egna butiker och återförsäljare och även en direktshop mot konsument. hydropool.se

Pata

Patrik

2024-06-24

🌸 Fondbolag - titta hit! DORA (Digital Operational Resilience Act) gäller för en bred uppsättning finansiella företag i Sverige och övriga EU och ställer NYA krav på bl.a webben! Läs mer om DORA i vår blogg

Skärmavbild 2021-12-09 kl. 22.03.03

Erika Bonér

2024-06-24

Glad sommar! 🌸 Vi finns tillgängliga hela sommaren för service, support och hjälp - och tar även emot nya förfrågningar inför Q3-Q4 / Q1 2025. För support: suport@sphinxly.se, för förfrågningar: hej@sphinxly.se 

fredro

Fredrik Elnéus

2024-06-24

Sphinxly presenterar: lansering av ny webbplats för DUROC GROUP, investmentbolag som investerar långsiktigt i industri- och handelsbolag. 🚀 www.duroc.com 

avatar

NiclasV

2024-01-01

Tips, klicka på cirkeln här ovanför för att testa nightmode! Om du inte väljer aktivt så synkas nightmode med dina systeminställningar ☀️🌒 Varför har inte alla moderna siter nightmode? 🤔

LinkedIn Marknadsföring

Vi hjälper dig med att skapa smart marknadsföring med LinkedIn som huvudkanal. Skapa engagemang och få nya köpare att upptäcka din verksamhet. Hemligheten är inte att synas dock - utan att få konvertering. Vi vet hur.

linkEd

Hur lyckas man med annonsering på LinkedIn?

Att annonsera på LinkedIn utan en tydlig strategi eller en väl utformad landningssida kan bli en dyr historia. Att enbart presentera sitt företag, berätta hur bra man är - och hur coola produkter man har - kanske fungerar på Facebook och Instagram (knappt där) - men för att lyckas på LinkedIN så behöver du ha en process för att ge värde till dina besökare, och ha en strategi för hur du efter första kontakt kontinuerligt kan påminna dina kontakter om vilka ni är, vad ni gör - och vad ni står för. Detta har traditionellt kallats för allt ifrån leadstrattar till kundresor eller kort och gott bara inbound marketing - men det är en kombination av allt.

Är du verksam i ett företag som primärt arbetar B2B så finns dina kunder på LinkedIn.

Vill du veta mer om hur vi hjälper kunder att inte bara synas inför rätt potentiella kunder med rätt typ av budskap och paketering, utan hur du också faktiskt kan automatisera "uppvärmningen" av din kundrelation? Kontakta Robert eller Fredrik. Och shhh... håll detta för dig själv, så att inte konkurrenterna gör samma sak! ;)

annonser

Robert Edvardsson

VD, robert@sphinxly.se

Fredrik Elneus

Byråchef, fredrik@sphinxly.se

Vill du veta mer om marknadsföring via LinkedIn?
robert8
fredro

Kontakta oss för att veta hur vi gör.

Den här webbplatsen använder cookiesför statistik och användarupplevelse.

Sphinxly AB använder cookies för att förbättra din användarupplevelse, för att ge underlag till förbättring och vidareutveckling av hemsidan samt för att kunna rikta mer relevanta erbjudanden till dig.

Läs gärna vår personuppgiftspolicy. Om du samtycker till vår användning, välj Tillåt alla. Om du vill ändra ditt val i efterhand hittar du den möjligheten i botten på sidan.

Cookies