Kontakt
robert8
fredro
Skärmavbild 2021-12-09 kl. 22.03.03
Skärmavbild 2023-09-18 kl. 09.11.01
Pata
Skärmavbild 2023-09-18 kl. 09.10.37
Skärmavbild 2023-09-18 kl. 09.10.20
avatar
Skärmavbild 2021-12-09 kl. 22.15.03
Skärmavbild 2021-12-09 kl. 22.09.31

Fyll i dina kontaktuppgifter för kostnadsfri analys och strategisk diskussion kring er webbplats, självklart helt förutsättningslöst:

Skärmavbild 2023-09-18 kl. 09.11.01

Jenny

2024-06-24

Sphinxly presenterar: Ny webbplats lanserad för 🏊‍♂️ Hydropool - Premiumbad inom Spabad och Swimspa. Hydropool har flera egna butiker och återförsäljare och även en direktshop mot konsument. hydropool.se

fredro

Fredrik Elnéus

2024-06-24

Sphinxly presenterar: lansering av ny webbplats för DUROC GROUP, investmentbolag som investerar långsiktigt i industri- och handelsbolag. 🚀 www.duroc.com 

robert8

Robert Edvardsson

2024-06-24

Sphinxly presenterar: 📈 Ny webbplats lanserad för fondbolaget Brock Milton, F.D COELI GLOBAL. Brock Milton specialiserar sig på globala investeringar med aktieanalysen i Centrum. bmcapital.se

Skärmavbild 2022-02-21 kl. 08.59.33

Klobber

2024-06-24

Med vår nya 🤖 AI-översättningsfunktion kan du hålla flera språkversioner 🇸🇪🇺🇸🇩🇪 av din webbplats uppdaterade nästintill direkt - med ett knapptryck! Rullas nu ut till befintliga kunder som är intresserade.

Pata

Patrik

2024-06-24

🌸 Fondbolag - titta hit! DORA (Digital Operational Resilience Act) gäller för en bred uppsättning finansiella företag i Sverige och övriga EU och ställer NYA krav på bl.a webben! Läs mer om DORA i vår blogg

LinkedIn Marknadsföring

Vi hjälper dig med att skapa smart marknadsföring med LinkedIn som huvudkanal. Skapa engagemang och få nya köpare att upptäcka din verksamhet. Hemligheten är inte att synas dock - utan att få konvertering. Vi vet hur.

linkEd

Hur lyckas man med annonsering på LinkedIn?

Att annonsera på LinkedIn utan en tydlig strategi eller en väl utformad landningssida kan bli en dyr historia. Att enbart presentera sitt företag, berätta hur bra man är - och hur coola produkter man har - kanske fungerar på Facebook och Instagram (knappt där) - men för att lyckas på LinkedIN så behöver du ha en process för att ge värde till dina besökare, och ha en strategi för hur du efter första kontakt kontinuerligt kan påminna dina kontakter om vilka ni är, vad ni gör - och vad ni står för. Detta har traditionellt kallats för allt ifrån leadstrattar till kundresor eller kort och gott bara inbound marketing - men det är en kombination av allt.

Är du verksam i ett företag som primärt arbetar B2B så finns dina kunder på LinkedIn.

Vill du veta mer om hur vi hjälper kunder att inte bara synas inför rätt potentiella kunder med rätt typ av budskap och paketering, utan hur du också faktiskt kan automatisera "uppvärmningen" av din kundrelation? Kontakta Robert eller Fredrik. Och shhh... håll detta för dig själv, så att inte konkurrenterna gör samma sak! ;)

annonser

Robert Edvardsson

VD, robert@sphinxly.se

Fredrik Elneus

Byråchef, fredrik@sphinxly.se

Vill du veta mer om marknadsföring via LinkedIn?
robert8
fredro

Kontakta oss för att veta hur vi gör.

Cookies

Den här webbplatsen använder cookiesför statistik och användarupplevelse.

Sphinxly AB använder cookies för att förbättra din användarupplevelse, för att ge underlag till förbättring och vidareutveckling av hemsidan samt för att kunna rikta mer relevanta erbjudanden till dig.

Läs gärna vår personuppgiftspolicy. Om du samtycker till vår användning, välj Tillåt alla. Om du vill ändra ditt val i efterhand hittar du den möjligheten i botten på sidan.