
Easyweb-bot
2023-12-04
På önskelistan inför 2024: Högre prestanda och konvertering. Mindre "skämskudde". Integration och AI. Tydligare erbjudande - och identitet och strategi för position och trovärdighet! ❄️ Vad står på din önskelista?
Robert Edvardsson
Fredrik Elneus
Byråchef, fredrik@sphinxly.se
Janne Apelgren , Ägare
Vi sökte en webbyrå för att modernisera Apelgrens, ett anrikt familjeföretag i andra generationen som skapat kransar i Stockholm sedan 1995 och med visionen att expandera. Efter noggrann övervägning valde vi Sphinxly webbyrå. De utvecklade inte bara en modern webbplats med en kommande webbshop som verkligen positionerade oss i digitala landskapet, men de hjälpte också till att förnya vårt varumärke med en ny logotyp och varumärkesstrategi som speglade våra ambitioner. Vi kunde inte vara mer nöjda med Sphinxly och är tacksamma att vi valde att investera i vår framtid med dem.